Hulp bij online groei?

Online Zichtbaarheid

Designelement1

Social Media

Ben jij van plan meer omzet te halen uit social media?

WAAROM SOCIAL MEDIA UITBESTEDEN?

Het bijhouden van je social media accounts doe je er niet 'even bij' en kost veel tijd. Tijd die je als drukke ondernemer niet hebt en dat terwijl het belangrijk is om zichtbaar te zijn voor je doelgroep. Uitbesteden van social media biedt je een oplossing. Ik neem deze taken (tijdelijk) van je over en help je op weg met online groei. Haal meer uit je social media en verhoog je omzet!

Susan Smit Marketingadvies

Pakket A

  • Eén kwartaal ondersteuning social media
  • Uitgebreide intake;
  • Strategie bepalen;
  • Kiezen en inrichten drie social media accounts;
  • Keuze uit: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter en/of LinkedIn;
  • Twee berichten per week posten;
  • Hashtag onderzoek verrichten;
  • Content creëren;
  • Professionele afbeeldingen en video's;
  • Maandelijks rapportage resultaten.

Investering per maand: € 497,- ex. BTW

Pakket B

  • Eén kwartaal ondersteuning social media
  • Uitgebreide intake;
  • Strategie bepalen;
  • Kiezen en inrichten vier social media accounts;
  • Keuze uit: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter en/of LinkedIn;
  • Drie berichten per week posten;
  • Hashtag onderzoek verrichten;
  • Content creëren;
  • Professionele afbeeldingen en video's;
  • Maandelijks rapportage resultaten.

Investering per maand: € 697,- ex. BTW

Voordelen van social media uitbesteden

Kostbare tijdwinst

Het goed bijhouden van social media kost veel tijd. Jij als ondernemer besteedt liever je kostbare tijd aan je eigen werk. Je houdt je social media accounts niet consequent bij en het levert je daardoor niet het gewenste resultaat op. Besteed je het uit, dan heb je er geen omkijken meer naar en bespaar je veel tijd.

Professionele aanpak

Je hebt misschien wel een beetje kennis van social media maar weet niet goed hoe je het moet aanpakken. Je hebt niet altijd inspiratie en stelt een bericht plaatsen dan maar uit. Het is prettig voor jou als iemand je hiermee helpt en ontzorgt. Met een juiste aanpak haal je meer rendement uit jouw social media.

Groei van omzet

Uit nationaal onderzoek blijkt dat het gebruik van social media ieder jaar toe neemt. De kans is dus groot dat jouw klanten actief zijn op social media. Bedrijven die zich bezig houden met social media zien een omzetstijging van bijna 20%.

Verkeer naar je website

Door het gebruik van links in je social media genereer je extra verkeer naar je website. Potentiële klanten komen vanuit deze social mediakanalen naar je website. Hierdoor komen ze meer te weten over jouw bedrijf, diensten en producten.

Leads en naamsbekendheid

Jouw bedrijf wordt online beter zichtbaar en je bent vindbaar voor je doelgroep. Je vergroot het online bereik van jouw product of dienst. Dit draagt bij aan je naamsbekendheid en zorgt voor meer leads.

Betaalbare investering

Social media is een laagdrempelige vorm van marketing en betaalbaar. Je kunt heel gericht je doelgroep aanspreken met budgetvriendelijke campagnes. De kosten hiervoor zijn beperkt en met ondersteuning kost het je weinig tijd.

Inzicht in de resultaten

De resultaten van de berichten op social media zijn te meten. Je krijgt inzicht welke berichten het beste score en welke verbetering nodig hebben, waardoor we berichten effectief inzetten. Met een maandelijks rapport verzamel ik de resultaten van al je social media in één overzicht.

Designelement1

Uitgebreide intake

Voordat ik berichten op je social media plaats leren we elkaar eerst kennen. Ik wil graag weten wie je bent, wat je passie is en wat je verkoopt zodat we herkenbare online berichten plaatsen. Ook maken we duidelijke afspraken waardoor onze communicatie soepel verloopt. Bovendien mag een social media strategie niet ontbreken.

Deze intake bestaat o.a. uit de volgende onderwerpen:

  • Kennismaken en jou leren kennen;
  • Toegang tot social media accounts;
  • Doelstelling formuleren;
  • Huisstijl doornemen;
  • Contentkalender opstellen;
  • Doelgroep bepalen;
  • Brainstormen over thema's.

Resultaten social media

Na dit kwartaal hebben wij contact met elkaar en bespreken de behaalde resultaten van de social media activiteiten. We zien welke berichten succesvol zijn en welke verbetering nodig hebben.

Deze sessie bestaat o.a. uit de volgende onderwerpen:

  • Inhoud berichten;
  • Vormgeven berichten;
  • Resultaten bespreken;
  • Monitoren en bijsturen;

Wil jij geen stress en druk meer voelen over het posten en bedenken van je social media berichten? Neem dan contact op met mij: info@susansmitmarketingadvies.nl. Ik help je graag een kwartaal (of langer) op weg.

 

“Marketing is a contest for people's attention.”

Seth Godin

Designelement1

MARKETINGADVIES

Wat Susan voor je kan betekenen...

Susan Smit Marketingadvies

MARKETING boost

Ontbreekt het je aan tijd om consequent met marketing bezig te zijn? Wil jij direct resultaat boeken zonder langlopend marketingtraject? Dan is de marketing boost ideaal voor jou!

Susan Smit Marketingadvies

MARKETINGPLAN

Wil jij je bedrijfsdoelstelling behalen? Met een marketingplan formuleren we samen een heldere marketingstrategie en bepalen een duidelijke koers. Dit is de basis voor je succes!

Susan Smit Marketingadvies

Trainingen

Ben jij van plan om winst te maken met je marketing? Volg dan een training om je marketing gestructureerd in te zetten en krijg de juiste tips & tricks voor een langdurig resultaat.

WERKWIJZE

Ik vind het belangrijk om écht samen te werken met jou. Elkaar leren kennen en snappen hoe jij als ondernemer werkt. Alleen dan is het mogelijk om een marketingconcept te ontwikkelen dat bij jouw bedrijf en wensen aansluit. Tijdens onze samenwerking draag ik mijn kennis enthousiast over zodat jij het je eigen kan maken.