Consistentie en commitment
DEEL 4: Consistentie en commitment. Consistentie en commitment staat voor het principe dat mensen zich graag consistent gedragen met wat ze eerder hebben gezegd of gedaan. Denk aan de uitdrukking “Als je A zegt, moet je ook B zeggen.” We…
Lees verderAutoriteit
Deel 3: Autoriteit We leggen ons vertrouwen graag in mensen met gezag, die geloofwaardig en onafhankelijk lijken. Wij vertrouwen op personen met een bepaalde kennis of kwaliteit. Daarom is het voor jou als ondernemer belangrijk je kennis en ervaring zichtbaar…
Lees verderSchaarste
Deel 2: Schaarste Afgelopen maandag heb ik het live webinar van Cialdini gevolgd, erg interessant! Geïnspireerd hierdoor heb ik de tweede beïnvloedingsstrategie van Cialdini beschreven. Deze techniek gaat over: Schaarste. Het creëren van schaarste is een effectieve beïnvloedingstechniek. Zodra klanten…
Lees verder7 Beïnvloedings- strategieën van Cialdini
7 Beïnvloedingsstrategieën van Cialdini Geef je online marketing een boost met de zeven beïnvloedingsstrategieën van Cialdini. Overtuig je klanten met je boodschap en verhoog de conversie op je website. Lees in mijn komende reeks blogs over deze krachtige strategieën. Wie…
Lees verderWederkerigheid
Deel 1: Wederkerigheid; de balans van geven en nemen In mijn vorige blog gaf ik aan de zeven beïnvloedingsstrategieën van Cialdini te beschrijven. Het eerste principe waarmee ik start is: Wederkerigheid. Hoe werkt wederkerigheid? Wederkerigheid is volgens Wikipedia de onderlinge…
Lees verder