Susan Smit Marketingadvies blog

Consistentie en commitment

26 april 2019

DEEL 4: Consistentie en commitment. Consistentie en commitment staat voor het principe dat mensen zich graag consistent gedragen met wat ze eerder hebben gezegd of gedaan. Denk aan de uitdrukking “Als je A zegt, moet je ook B zeggen.” We…

Lees verder
Susan Smit Marketingadvies blog

Autoriteit

26 april 2019

Deel 3: Autoriteit We leggen ons vertrouwen graag in mensen met gezag, die geloofwaardig en onafhankelijk lijken. Wij vertrouwen op personen met een bepaalde kennis of kwaliteit. Daarom is het voor jou als ondernemer belangrijk je kennis en ervaring zichtbaar…

Lees verder
Susan Smit Marketingadvies blog

Schaarste

26 april 2019

Deel 2: Schaarste Afgelopen maandag heb ik het live webinar van Cialdini gevolgd, erg interessant! Geïnspireerd hierdoor heb ik de tweede beïnvloedingsstrategie van Cialdini beschreven. Deze techniek gaat over: Schaarste. Het creëren van schaarste is een effectieve beïnvloedingstechniek. Zodra klanten…

Lees verder
Susan Smit Marketingadvies

7 Beïnvloedings- strategieën van Cialdini

13 juli 2018

7 Beïnvloedingsstrategieën van Cialdini Geef je online marketing een boost met de zeven beïnvloedingsstrategieën van Cialdini. Overtuig je klanten met je boodschap en verhoog de conversie op je website. Lees in mijn komende reeks blogs over deze krachtige strategieën.   Wie…

Lees verder
Susan Smit Marketingadvies

Wederkerigheid

13 juli 2018

Deel 1: Wederkerigheid; de balans van geven en nemen In mijn vorige blog gaf ik aan de zeven beïnvloedingsstrategieën van Cialdini te beschrijven. Het eerste principe waarmee ik start is: Wederkerigheid. Hoe werkt wederkerigheid?  Wederkerigheid is volgens Wikipedia de onderlinge…

Lees verder